zaterdag 18 juli 2009

Heenreis - Comomeer

Zaterdag was het zover, wij vertrekken op ons gemak (lees --> te laat) naar Italiƫ. Helaas was het niet heel mooi weer, maar toch een foto gemaakt bij de Moezel. Altijd erg mooi, die hoge brug met daaronder de Moezel.

Aan het eind van de dag zijn we gestopt vlak voor de grens naar Zwitserland om te overnachten in het hotel Du Charme Zum Schiff. Volgens het boekje is dit een zeer romantisch hotel en dat moeten we hebben ;). Helaas was alles gewoon oud, hoewel dat ook wel weer z'n bekoring heeft. Herbert sjouwde met de koffers en vond mij in de kamer, op mn gemakkie op het bed. Zijn opmerking "of ik het wel kon hebben als koningin" deed de romantiek ook al geen goed haha. We hebben er uiteindelijk wel hartelijk om kunnen lachen!

Hoewel alles in de kamer van het hotel best oud was, was de tuin prachtig

1 opmerking:

  1. Hehe eindelijk kan ik reageren op je fantastische foto's.
    Ik kreeg tijdens mijn vakantie bijna elke dag een Comomeer mailtje en kon meteen genieten van jullie fantastische reis, helaas was reageren niet mogelijk :-(
    Wat zullen jullie genoten hebben.
    Prachtig weer, super mooie omgeving en dan die sunset foto's......hellup ik smelt :-)
    Liefs je E-3 vriendinnetje

    BeantwoordenVerwijderen